Tuesday

Väntar på bussen till jobbet.. Suger att det ska vara då dåligt väder well well saker och ting har varit så mycket senaste dagarna tur att jag har normalt folk i min omgivning så jag int blir lost in the maze of madness hyhy, det är sjukt hur folk kan tappa sig själv helt för att bli "accepterad" av idioter fast dom inte inser det skälv för att dom gått och blivit crazy! Tur att jag har kvar fötterna på jorden iaf och dom jag bryr mig om såklart! Men det ska väll finnas all sort av människor tyvärr, nä nu måste jag hitta min namnbricka.. Soooo looong!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men snygga bilder...toafotarN

2012-08-07 @ 17:14:22
Postat av: Anonym

jamen du är ju så tuff bruden som är så präktig jämnt. Vakna upp ur den världen och se dig runt innan du ens ska ha lov att öppna munnen.

soo long

2012-08-08 @ 02:38:39
Postat av: Anonym

HAHA what

2012-08-10 @ 00:00:45
Postat av: Anna the baws

Inte skratta nu "anonym". Anna kan bli arg ...

2012-08-10 @ 00:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0