Saturday

Kvällen har spenderats på smultronvägen, visst låter det vackert?! Imorn jobbar jag dubbling 09 - 13 sen ska jag agera cleaning woman med mina dos amigos.. Får hoppas bara att jag kan somna med min grannes rejvparty bredvid HEHEHE skott traktorerna kanske dämpar deras "helan går" trudelutt.. Omg! Det måste va Gunnar 65 som styrt festen vilket betyder att dom troligtvis inte drar ut på krogen vilket betyder att dom aldrig kommer hålla käften, men jag har både vinden och traktorerna på min sida får ha hoppet på dom!

Låg och tänkte nu eller det gör jag varje gång det kommer in ett par på 45+ och som antingen ska checka in eller vill boka rum, för nästan alla spelar det absolut i ingen roll om vi har slut på queenrooms (med dubbelsäng) utsn dom tar gärna varsin säng och ibland är det ett önskemål att dom måste ha ett twinroom med två separata sängar alltså.. Visst är det hemskt?!?!? Tur att jag och Jonatan inte är 45 än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0