Sunday

Jobbade idag och lärde mig massa, utcheck är fortfarande nytt för mig har bara jobbat två dubblings pass alltså 8h sammanlagt! Kul att lära sig något nytt efter 4 månaders jobb.. i veckan ska jag träna med min Kussemurra hon är så bra jag blir så peppad av henne! Mkt kuligare att träna med någon :) speciellt när denne är lika plingus som en själv! (eller mer) Muhaha! Jobbar hela helgen så måste passa på att träna nu då jag är ledig.. Yeeah yeeah nu ska jag hoppa i badet innan det svämmar över och sen sova!

btw här är Kisse! Den svenska versionen av hans namn, omdöpt av mig the one and only! han lyssnar mycket mer på mig för han gillar mig mest lilla Kisse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0