thursday

när jag har varit och gjort massa saker flera dagar i streck och haft massa att tänka på och saker att planera så blir jag skit rastlös och på dåligt humör när jag bara sitter på röv, som idag tex.. idag har jag inte gjort något, vaknade och mådde förjävligt, somnade om, vaknade alltför sen, såg serier, åkte och handlade i snöstörm, kom hem inte så glad, tappade ut socker paketet på golvet, stänkte ner mig själv med äckel diskvatten, ännu mindre glad.. aah så har min dag varit idag inte en bra dag.. en jävligt tråkig dag men imorn! då ska jag ha en bättre dag, då har jag saker att göra! vilket är awesome, hoppas ni har haft det roligare än mig TJOHEJ!

Kommentarer
Postat av: Alex

Dina tråkiga dagar är snart ett minne blott för snart kommer jag till Umeå och då kan vi spela tuff-tuff-tuff tååååg, varje dag, dygnet runt!! :-D Hoppas du får en fin helg nu, bättre en dålig torsdag än en bajsig fredag ;-)

2012-02-16 @ 22:09:59
Postat av: Banana

Be strong! <3

2012-02-19 @ 00:17:43
URL: http://tacolasagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0