I heard you were a wild one

Det känns som att min kropp är sönder tränad och det är inte skönt.. Känns som jag är 80 år och ibland tror jag att hela min kropp är ur led, då kan man ju undra WHY? jo för jag har tränad varje dag den här veckan och det fortsätter imorn = bodypump/core och lördag = body balance och kanske söndag, jobbar på söndag så får se om jag hinner!

På tal om träning så var jag på det roligaste OCH jobbigaste passet idag haha men det kan va för att jag hade förutfattade meningar om det.. Det var gympa/core, trodde det skulle va typ som Friskis och Svettis och det kanske det är haha sånt där gamla tanter går på typ fast jag har inte provat det men det var jävligt tur att jag provade det här för det var awesome! Nä nu ska jag sova, gydnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0