No No

Vi ska gå och lägga oss strax men tänkte uppdatera litt (låter som en tvättäkta blogger) hehe nyår var awesome!! mådde förjävligt dagen efter vilket antingen betyder att jag hade för kul eller var för dum, jag tror på första! tur att jag har världens bästastaste pojkvän dom vet exakt hur man gör mig happy!

sen har Cissi, Christoffer och lilljonathan varit på besök vilket också var awesome har saknat dom så mycket! Vi åt as god mat och paj (ananaspaj ni måste smaka om ni inte gjort det).. imorn börjar det omgomgomg men he köm gå bra nu ska vi sova, nighty!


Kommentarer
Postat av: linn

heey!



Hälsa Jonatan att jag är på avsnitt 70 på bleach ;D

2012-01-12 @ 19:19:58
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0