Feathers

ska snart höppa i säng, längtar inte tills imorn! fifaaan men det kommer gå bra.. i hope! har suttit och spanat in massa fjäder tjosan och nästa vecka blire av att göra egna fjäderörhängen för det är inte en chans att jag betalar nästan 200 kr upp till fan nästan 400 för ett öränge, det är sinnesjukt.. så jag ska göra mina egna vackra långa, stora fjäderörhängen! im so clever sometimes höhö.. här har jag min insperation för mina första projekt! nighty
om ni vill köpa snygga fjäderörhängen istället för att göra egna finns det lite hos bl.a.
kyssjohanna
karmasmycken
finns inte så jätte mycket, antar att det inte är "säsong" för det vi e ju mitt i vintra för bövelen!
älskar örhänget på sista bilden!
detta kommer bli awesome

Kommentarer
Postat av: Alex

Therese o Micke har gjort egna fjäderörhängen. Handlat kedjor och annat material jättebilligt på e-bay. Sen kan du kolla fiskebutiker, där finns grymma fjädrar. :-D

2012-03-16 @ 09:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0