friday

fan också kom nyss på att jag skulle ha tvättat ikväll.. får kirra det på söndag istället! första gången på typ 3 veckor jag bloggar från min älskade dator bloggar ju alltid från min älskade mini dator aka my mobile för där har jag alla bilder så nu får ni inga tror jag om jag inte har nå gamgam på datoren

yeaah yeeah idag var jag som sagt på HLR utbildning (hjärt och lung räddning för er ärthjärnor som inte vet vad det är) och fyfan vad jobbigt det var, hoppas verkligen att jag aldrig i hela mitt liv behöver väcka liv i en människa haha nemen min händer är döda efter 30 bröst pump + 2 utblås och ta det x 4 så känns det i händerna! hade inte en aning om att man måste trycka ner bröstkorgen 6 cm för att HLR ska fungera och på det kan det komma sekundära skador som brutna revben, inre blödningar m.m. låter inte trevligt men jag lärde mig jävla mycket!

imorn ska jag ner på stan och köpa fästen till mina örhängen har totalt glömt bort det och försöka hitta silver hängen i pure silver.. trodde det var det jag köpte men tydligen inte har fått nickel shoock i öronen, sen hoppas jag på att träffa Tove som jag inte träffat på nästan tre år.. helt sjukt! sprang på henne på könsum förra veckan och blev suuuper glad av att se henne! senare på kvällen vette fan ska väcka liv i E-smooth iaf, heeddå hecddå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0