Saturday

Jaaahaja.. Här sitter jag som jag har gjort i princip hela dagen pga instabil fot (och vi inte får glömma mitt instabila öra på det också) herregoden det är inte lätt ibland.. Men lika bra att få två dryga saker bortgjorda seklart men nu sitter jag här orörlig som sagt hehe men jag ska fuska lite imorn och dra ner på stan och halta runt tror jag

Förutom att jag suttit röv och knaprat alvedon hela dagen så har jag små börjat på projekt drömfångar örhänge, städat, bakat och kollat på Tintin den var awesome! Nu ska vi sätta oss och se One piece, har börjat fastna för det nu har aldrig riktigt gillat anime förutom Avatar som gick på nickelodeon för typ 1000 år sen haha det va göa tider det, minns ni det Kussemurror?!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad har du gjort med fossingen?? Och avatar var fukking BEST!! Har sett aaaalllaaaa avsnitten när jag var i lse ;) hähä

2012-03-18 @ 10:11:00
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: linn

vad fin drömfångare!! hhahagamla goa tiden med nickelodion!!



anime du ska se: Bleach! aaaaaaaawsome!

2012-03-18 @ 11:21:18
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0