Thursday

Idag har vi chillat på stan en snabbis och senare for vi på salsakväll! Det var skit kul, mycket bättre än vad jag trodde och jag vågade faktiskt lära mig dansa salsa.. Eller aah grunden iaf, det var awesome förutom att min fot inte vill samarbeta just nu..

Imorn ska jag på 2h lång hjärt och lung räddning utbildning på jobbet och sen ska vi hem till mamma och äta och hjälpa min lillebror med läxor tur att Jonatan är med som är hjärnan av oss två haha! Matte är inte min starkaste sida men nästan alla i min familia suger på matte.. Norlin genen brast där, well well tur att vi alla är awesome på andra grejer! FYI Har även målat naglarna i världens bästa nagellack, ibland äre bra att köpa fel också har jag börjat på min peacock.. Nighty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0