Thursday

Ligger in the bed och har lite ont i mitt head hehe ;) ne men har haft svårt att sova hela veckan vette fan varför har tränat mycket så jag borde vara trött men icket well well imorn ska jag jobba dubbling och på lördag är jag ledig och på söndag jobbar jag morgonpass.. Känns skönt att göra nått vettigt i helgen det är lika bra jag har ändå inga pengar till nöjen.. så roligt liv har jag hehe men jag får glädja mig med gratis nöjen ist som att jobba, pussas på min pojkvän, titta på serier, prata i telefon, leka med mina appar, läsa min bok, gå på toa, window shoping, leta mat i soprummet med mera med mera! Nä nu ska jag fan somna och om jag inte gör det...... Nighty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0