Friday

Jag var den lyckligaste in the world på flyget hem till Umeå i torsdags, men idag började jag längta till Egypten.. fyfan vad skönt vi hade det! Även fast vill stektes ihjäl och klagade över att vattnet var så jävla salt eller att taxichaufförerna tutade så jävla mycket haha nää jag hade det så jävla skönt! Har redan planerat in en ny solsemester till augusti eller september och om ingen hänger med drar jag själv, bara sätta igång att spara men om jag sparar bara 1000 kr i månaden kommer jag ha typ 4000 och det räcker sista minuten till flyg och boende, har lite planer på G vettni!

Anyway kommer jobba i stort sätt varje helg framöver så mina helger är inte helger hehe nä nu ska jag sleepa ska dra upp massa bilder från Egypten bär jag orkar.. Troligtvis nästa vecka, nighty'!


Kommentarer
Postat av: linn

öj!! Jag å Robban vill OCKSÅ utomlands i augusti (HELST september = han är ledig!) :D

2012-05-19 @ 08:55:54
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja vi har ju vår specialare om vi vill det ;)

2012-05-19 @ 17:19:40
URL: http://tacolasagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0