Shaaaarmiz

Hello världen tänkte bara uppdatera snabbt nu när vi ändå har wifi på restaurangen! Såg att jag förbrukat alldeles för mkt money på sms hehe så förvänta er inga fler sms men iaf allt är bra, vattnet as salt och vädret huuuur varmt som helst för er som är nyfikna! Hade 35 och uppåt idag mitt på dagen, har även hunnit med och snorklat och OMG säger jag bara det är huuuur jävla fint som helst, precis som ett akvarium! På fredag ska vi dra ut med båt och snorkla mitt i havet istället vilket kommer bli oslagbart..Ikväll är vi bjudna på vattenpipa och egyptiskt te men nu ska vi äta, är as hungrig efter att ha svalt saltvatten hela dagen! Haaaajdaar (går tyvärr inte ladda upp bilder, det sög)


Kommentarer
Postat av: Cesolia

Vem bjuder på vattenpipa?

2012-05-13 @ 10:41:01
URL: http://ceciliagothenorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0