Saturday

nu har jag äntligen avslutat ett kapitell! Känns bra, sitter i min nya lilla lägenhet med kläder överallt.. lite synd att dom ska snåla med garderober hehe flyttade som en galning med Linn igår och idag med mamma hade missat allt i förrådet + städningen som skulle göras fyfan va drygt det var ALDRIG MER nästa gång ska jag anlita städfirma muhaha! är väldigt tacksam för både Linn och mamma, utan dom skulle det här bli en veckoprocess! Har lite ångest över att jag inte gick ut ikväll men jag har haft fullt upp med att fylla upp förrådet och packa upp kartonger.. så det roliga får vänta tills om två veckor, jobbar natt hela nästa vecka! Nu ska jag ta en paus från upp packning och äta nektariner ciaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0