Wednesday

är inte i en av mina positivaste stunder kan jag ju meddela men man måste ju försöka iaf.. kom ihåg att jag skrev upp några mål som skulle vara gjorda efter sommaren även fast sommaren försvann för länge sen  här.. skrev det i april

"Mina mål efter sommaren! Ha en fin och mysig lägenhet närmare stan, ha ett heltidsjobb, ha bra hörlurar hehe, ha en fungerande cykel som ersättare för Röda Faran.."

Lägenhet närmare stan - Check! (inte mysig för 5 öre.. men det blir den snart)
Heltidsjobb - Check!
Ny cykel - Check!

Då var det bara hörlurar men det var tydligen inte så viktigt.. jag har faktist åstadkommit något woho... önskar jag kunde ta ut mer glädje utav det, måste skriva ihop lite nya mål kanske

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0